Opiercad!

Idag efter träningen tog jag ut min navelpiercing!
Har haft den i över ett år nu, nästan 1 ½ men den har ju för fan fortfarande
inte läkt! Verkar som om den höll på att växa ut (har ruvor runt det undre
hålet som drar sig uppåt och det är helt rött och irriterat...) Varar alltid,
vilket den inte borde göra fortfarande, och jag har alltid ont i den.
Så nu fick jag nog.. Bättre att ta ut den innan den växer ut och man får
ett fult ärr. Kan hellre ta om den om nåt år, behöver nog ha lite mer fläsk
på magen med, för nu var det bara en liten skinbit kvar!
Saknar den redan :( men oj så skönt det är!

Tränade core idag, riktigt najs! Bränner fortfarande i magmusklerna
efter det passet, så det tog nog bra.

Har precis ätit en megagod omelett med rödlök och purjolök, satt
riktigt fint. Nu ska jag & Julia kolla på loose change, verkar vara
riktigt bra!

Annars håller jag mig busy. Körskolan för teori imorgon kväll,
första körlektionen på torsdag morgon. Försöker dessutom få tag
på en dietist som ska hjälpa mig gå upp i vikt. Fick inte tag på henne
idag, så får väl försöka imorgon igen så jag kan boka in ett möte så
fort som möjligt :)

Har varit dålig på att uppdatera nu de sista dagarna (så nu blir det tydligen
en hel uppsats!) Har inte rikitgt kännt för att skriva. Mest tänkt en massa
dig och undrat när du tänker bestämma dig.. Vet bara att det måste bli
snart för sen skiter jag i detta. Det gör bara ont i mig. Du vet vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh no not the butterflaj! men de kommer säkert bli bättre nu när den e väck iallafall :)va duktig du är som tränar & kör & har dej :D haha PUSS

2009-01-20 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0