Morgonkaffe!

Mm, morgonkaffet är bland det bästa som finns!
Väntar på min första kopp just nu, drack te till frukosten.

Dör av smärta eftersom julia dansar (juckar?!) runder,
jag skrattat så jag håller på att kissa på mig! Riktig fnitterdag!
Och jag har äckligt mycket träningsvärk i magmusklerna. Värst på revbenen,
ni vet de musklerna som sitter där? Har tydligen inte använt dem på väldigt
länge, så nu ångrar jag lite att jag var envis och körde på som fan fast att
det gjorde ont redan igår :P haha. Men, men. Nacken är halvdöd med.
Det är väl sånt man får ta om man ska bli stark antar jag? ;)


Överlevde gårkvällen, tro det eller ej!
H lyckades slå in både fronten och ena sidan där bak..
Som grädde på moset ska bilen besiktigas idag.
Så grabbarna håller väl på för fullt att banka ut lite bulor
kan jag tänka mig.. haha!





"Balla balla - tutti frutti"
jag dööööööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0