Eslöv

Precis hemkommen från E-town ;) Käkade på Subway när jag kom dit,
muums vad det var gott! Fast smakar annorlunda jämfört med england  även
om man har samma saker på. Haha, konstigt!

På väg till körkolan träffade jag Marcus och snackade med honom i en halvtimme,
så mycket pluggande innan lektionen blev det inte.. Jättekul att träffa honom iaf, har
inte setts på över ett halvår. Stod och beklagade oss och tyckte synd om oss själva
eftersom ingen av oss har nåt jobb :P haha
Hann göra ett prov på datan på körskolan och det fick jag underkänt på. Får nog
fortsätta rätt intensivt med teorin känns det som :P

Linda raring kom med tåget när jag var på väg till körskolan så jag väntade på
henne så vi gick dit tillsammans. Jättekul att se dig snäckan! Får ses mer en
annan dag. Håller tummarna för dig ;) ♥

Träffade ju Erica på väg till tåget också, blev en massa kära återseenden idag :D

Bokade in ännu en körlektion, så nu har jag två lektioner i veckan de två kommande
veckorna! Förhoppningsvis lär jag mig något :P
Ska köra med Papi imorgon. Får se hur det går, haha.

Oj. det här blev nog en jävligt tråkig uppdatering.
Sorry dudes.



Tänker på dig..

Kommentarer
Postat av: johanna

Åååh, subway! Nu blev jag jättesugen :( Har du vilodag idag eller du ska träna något föresten? PUSS

2009-01-28 @ 09:23:22
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0