Usel uppdatering

Förlåt, har fan inte bloggat på 3 dagar nu. Har varit sjuk och inte haft nån koll på
vilken dag det är ens, så har inte kännts så lönt.
Nu är jag i alla fall tillbaka, så lätt blir ni inte av med mig ;)

Sitter och gråter & snorar ikapp. Eller gråter inte, men ögonen rinner lika mycket
som näsan av någon anledning ? Fattar inte riktigt vad som är problemet..
Febern har i alla fall äntligen släppt och nu har jag bara kvar en för jävlig
förkyldning som inte är att leka med. Duktigt trött på det nu..

Igår trotsade jag förkyldningen och åkte in till Malmö för en massa mys med
systrarna! Gick på stan lite, lagade mat, snackade och mös hela kvällen.

Kom  precis hem, och är helt slut efter att inte ha gjort så mycket idag.
Denna jävla förkyldningen tar ju slut på alla krafterna..




Grattis till att du klarade uppskrivningen Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0