Sleden

som fan, och jag har inte ens börjat jobba än..

Men har ju haft tid att oroa mig för hur det ska gå och hela det köret.
Haft körlektion idag med. Tjatade dragläget, gick väl sådär. Funkade bra ibland
men rent åt helvete emellanåt. Jaja, det är väl sånt man får tjata in antar jag.
Krashade på soffan när jag kom hem. Sov i 2 timmar. Är trött, ont i huvudet,
ont i magen och så vidare. Ser inte fram emot att gå upp innan 7 imorgon och
sen jobba i 8 timmar.
Äh, nu får jag fan skärpa mig. Det kommer gå hur bra som helst.



Var tog all positiv energi vägen?

Kommentarer
Postat av: johanna

Klart att allt kommer gå bra! Det här fixar du :) Hur är det med huvudvärken nu förresten? PUSS

2009-02-12 @ 19:22:12
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0