Onsdag

Sitter i Korsaröd med nymålade rosa naglar bredvid Syster-Yster och myser :)
Lugn och skön dag, precis vad jag behöver med tanke på natten..

Fattar inte vad som hände riktigt inatt, men vaknade vid halv 3 och kunde inte
somna om igen.. Somnade inte förrän vid 5-tiden igen. Hade ont i benen,
låg bara och vred mig och tänkte en massa.
Tänkte på M som jag igår fick reda på ligger på sjukhuset. Känner honom
inte särskilt väl, men har vänner som är riktigt nära honom. Han är en sån
kille som man alltid vetat vem han är bara för att han är så sjukt genomtrevlig
och snäll. Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att allt blir bra! ♥
P, ta en dag i taget och hör av dig när du känner att du orkar. Men jag finns här
om du vill. Du & S är riktigt starka. Tänker på er!



Nu är det nog dags för AR-möte tycker jag, eller vad säger du Julia? ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: Haha tack-tack, man gör ju sitt bästa! ;) Aah, typiskt ju! Stackare, krya på dig :) JA! Då måste jag ju iofs binda upp mig minst tre månader... men som det ser ut nu ska jag ändå göra det, höhö. Och isåfall tycker jag vi kör BS och dör tillsammans :) haha

2009-02-04 @ 21:18:41
URL: http://noerdin.devote.se
Postat av: Paulina

Tack så jätte mycket hjärtat! Det betyder så mycket! Ska försöka höra av mig så fort som möjligt! Puss på dig <3

2009-02-11 @ 15:05:44
URL: http://plinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0