Killerpass

Shinone! Spinningen idag var ett riktigt killerpass!
Blev helt förkrossad först när vi kom dit och upptäckte att det inte fanns några
såna silikonfyllda överdrag att ha på sadeln.. Ville börja gråta! Jag som får så
jääävla ont i röven även med en sån på fick alltså klara mig utan..
Men på hela den timmen känns det som om jag inte satt ner mer än 5 minuter
sammanlagt kanske. Fy fan, jumps & running hela, hela tiden!
Dessutom var det smockfullt & bra musik och var riktigt roligt :) Härligt att
känna sig helt utpumpad när man går ut därifrån!
Ätit som ett jävla svin nu sen jag kom hem och känner mig superduktig nu :D

Körlektion imorn 12.05 (kan någon berätta varför den ska börja just 12.05? haha)
Nåväl. Blir samma tjat om allt jag inte fick rätt på förra gången + med- & motlut.
Just nu är jag ju inte jättesugen. Fan, hoppas jag får rätt på allt imorn så man kan
få upp hoppet igen :P




Mitt huvud har gått på högvarv sen du ringde mig imorse. Jag förstår inte varför du
gör så här mot mig
. Hur ska jag gå vidare när du inte ens vill försöka? Du gör det
bara värre för mig, och jag visste att det skulle bli så. Men att du skulle ringa mig
imorse och vända hela min värld upp och ner igen trodde jag inte. Jag trodde att
vi var överrens när vi gick skilda vägar. Varför gör du då så här mot mig nu?
Jag vet inte vad jag känner, tycker eller vill. Jag är bara jävligt förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0