Busy life

Har inte skrivit på några dagar nu, har faktiskt haft bättre saker för mig,
för en gångs skull, haha! Den mesta tiden har väl gått till jobb & träning.

Igår jobbade jag till 4, hann hem och bytade om innan det begav sig
bort till gymmet för core, och en snabbis armar i gymmet efteråt.
Haha, det där pulvret jag dricker hjälper nog.. (det hjälper ju muskel-
byggande också.) För fy fan, efter 10 min biceps + triceps vad armarna
uppumpade som aldrig förr :P haha. Men det kan väl behövas, märker
på jobbet hur klen jag är när det ska lyftas saker osv.
Efteråt vandrade jag och Johanna hem till henne där Sofie väntade.
Där blev man bjuden på mat :D och sen blev det en massa snack
och krängande. Jag var ju trött som faan, men vi drog igång Rock
Band
och jag var inte hemma förrän 12. Vilket ju var lugnt eftersom
jag har sovmorgon idag :) Jobbar 16-21 (fast kommer väl va kvar ett
tag efter det med skulle jag tro..)

Hmm, funderar på att slänga mig i duschen.


Saknar SpTur, speciellt Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0