Alla Hjärtans Dag

Var som sagt helt slut efter jobbet igår, och såg fram emot att gå och lägga mig tidigt!
Men efter jobbet blev det en pizza med mami & papi och sen bar det av till Korsaröd.
Höll mig ändå vaken länge, hade precis tvättat bort sminket och gjort mig i ordning
för att krasha och sova gott, när Morgon & H klampade in genom dörren! H är en
jävel på överrasknings-besök :P Så istället för ljuvlig sömn blev det en kopp kaffe.

Är själv förvånad av att jag kunde hålla mig vaken så länge, men H åkte inte hem
förrän vid 3 på natten. Mysigt som fan var det i alla fall.

Ska bara ha en lugn helg för sen väntar en full jobbevecka.



Dags att äta nåt nu, hungrig som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0