About me

ÄRLIGHET;

Ditt äldsta hångel?
6 år äldre än mig
Hur många har du varit riktigt kär i ? 
Riktigt kär... 1
Vad tycker du om kärlek ?
Det bästa som finns när det är lycklig kärlek
När kramade du någon sist och vem ? 
Julia innan idag
Saknar du någon speciell person ?
Ja, det gör jag.. Tror han vet vem han är..
Har du svårt för att bli kär ?
Nja, det tror jag inte
När kysste du någon sist ?
Någon vecka sen..
Ångrar du det ?
Nej, det gör jag inte.
Är du singel ?
Japps
När fick du senast en komplimang ?
Vet faktiskt inte
Har du hånglat med någon av samma kön ?
Njäe, kysst



HAR DU NÅGONSIN;

Varit medvetslös:
Nej
Hånglat med nån riktigt ful:
Ja tyvärr, haha
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll ?
Näe, tror det är 2 faktiskt
Gjort något riktigt dumt ?
Jo, det har jag väl
Gjort något du verkligen ångrar ?
Ja, men gjort är gjort. Man lär sig av sina misstag
Varit nykter på nyårsafton ?
Ja, man har ju varit liten också
Åkt ambulans ?
Nej
Gjort nåt olagligt ?
Ja, något litet har väl alla gjort?
Blivit polisanmäld ?
Nej
Fått din mamma att gråta ?
Mja, hon brukar sympatigråta med mig :) haha
Slagit ner någon ?
Nej, det har jag inte
Skämts över dina föräldrar ?
Någon gång har man väl när man var liten
Skämts över dig själv ?
Haha, ja. Är ganska bra på att göra bort mig ibland..
Sagt jag älskar dig och menat det ?
Ja, klart
Tagit droger ?
Nej, don't like it


RANDOM;

Dricker du ?
Jo det händer :)
Vilka kläder sover du i ?
Trosor
Vad hatar du verkligen ?
När folk ljuger
Är du ensam nu ?
Nej, är hos Julia
Vill du gifta dig ?
Jadå
Vill du ha barn ?
Jajemen



SENASTE PERSONEN SOM;

Sov i din säng ?

M kanske.?
Såg dig gråta ?
Mami när vi hade deeptalk här om dagen
Fick dig att gråta ?
-
Du delade en cigg med ?
Julia, tror jag
Du gick på bio med ?
Linda och Jonte
Skällde på dig ? 
Öhm, vet inte



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;

Gråtit ?

Nej
Kramat någon ?
Ja
Pussat någon ?
Nej
Köpt någonting ?
Japps :) Potatis, melittapåsar & cigg :P haha
Sjungit ?
Jadå!
Saknat någon ?
Absolut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0