Waiting

Blev en myskväll igår efter jobb :) Julia kom och hämtade mig efter jobb sen åkte
vi hem och satt och snacka med Papi ett tag ♥
Efter det stack vi till Freja för att titta på lägenheten som hon flyttade in i igår! Åh fy
fan vad jag också vill. Jag vill jag vill jag vill.
Där var hur fint som helst och vi drack kaffe och snackade en massa innan vi var
tvungna och sticka och handla innan City Gross stängde. Lagade tacos tillsammans
och guuud vad gott det var! Det blev det även till frukost imorse :P
Blev en lugn kväll med mys i soffan framför några bra filmer, haha :)

Idag ska jag jobba 16-stängning, sen upp tidigt imorn för att öppna. Blir trött bara
jag tänker på det ju.



i left myself behind,
somewhere along the way

lately im so tired of waiting for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0