Faaaaaaaan

Helvetes jävla skit. Inte nog med att jag ska jobba som en idiot,
jag ska jobba när Timbuktu spelar på malmöfestivalen. Gaah.
Timbuktu på malmöfestivalen är något av det bästa som finns,
ni som var där 2006 vet vad jag snackar om. Fan fan fan. & fan.

Jobbade 8 timmar igår, och fick jättedåligt samvete när jag var
tvungen att sticka. Idag börjar jag 4 och stänger med Caroline.

Är tack och lov ledig i helgen och jag ska njuta av varje sekund,
för sen bryter helvetet loss på riktigt. Orkar inte ens tänka på det
utan får ta en dag i taget för att försöka överleva.
Kan vecka 35 vara här NU tack? Vi kommer att klara det, eller
hur Sandra? Vi måste klara det.


Vill ha tatuering nummer 2 gjord nu. Älskar den.

Kommentarer
Postat av: Johanna

NEEEEEJ!!!!!! fan fan fan va synd :( ville ju vråla med till vår man med dig vid min sida!

2009-08-06 @ 23:51:58
URL: http://noerdin.devote.se
Postat av: s

we will!

2009-08-09 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0