Back in business

Så, fick bli en liten medveten bloggpaus.
Hände en del saker och om jag hade skrivit här samtidigt
som jag gick igenom det värsta hade det bara blivit en massa
snack om hur dåligt jag mår och en maaaaassa svordomar!

Men nu har jag lugnat ner mig lite, är inte lika arg längre och
inte lika ledsen längre. Bara att resa sig upp och gå vidare,
även om det inte är så jävla lätt just nu.

Anyways, ni ska slippa höra det snacket :) Bätte jag håller
det för mig själv och delar det med mina närmsta.


Igår kväll åkte jag in till Lund och mötte upp Linda och Jonas,
gick till McDonalds där vi träffade de andra och gick sen i
samlad trupp till bion :) Kollade på Inglorious Bastards och
den var riktigt bra! Smart som jag är tänkte jag ju inte på att
det inte gick några tåg klockan 12 på natten en söndag, så
jag sov hos L & J :)
Hade lite sovmorgon imorse, sen tog jag och Linda bussen
till stan och åt frukost på Espresso House, lyx!
Spenderat dagen på stan, och körde hem vid 4 tiden.
Tack för en massa mys Linda ♥

Hoppas på att Julia kommer hit ikväll och dricker kaffe :)

Förresten, jag har semester nu i en vecka, lovely!



Baby this is tragic
beacuse we had it 
we was magic
I was flying
now I'm crashing
this is bad, real bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0