100

Då var det dags för mitt 100e inlägg i bloggen (efter en jävligt lång paus..) Hoppas att det är nån kvar som läser :p har inte haft lust att skriva, och då blir det heller inte roligt att läsa så jag har helt enkelt skitit i det. Idag är jag ledig för en gångs skull :) men har hunnit med en del ändå. Har varit på körskolan och haft lektion i förmiddags och nu har jag precis vatt på massage. En halvtimmes ryggmassage och fy fan vad underbart skönt det var! Är helt lugn och avslappnad nu :) skriver på mobilen, vilket är jävligt drygt, så vi hörs mer sen :)

Kommentarer
Postat av: sofie

ÅH! Massage lät riktigt gött! Avundsjuk blev ju lilla jag! :D

2009-04-29 @ 18:20:34
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0