Nu jävlar!

Då har jag skaffat en ny blogg, & denna gången ska det fan brukas allvar! haha :)
Kan ju inte lova att det blir alltför intressant, men man kan ju hoppas
att någon vill läsa den i alla fall!

Sitter just nu hos min älskade syster , & här har helgen spenderats i stort
sett, med trevligt sällskap. Precis vad jag behöver just nu. ♥

HAHAHA, bland annat har Julia ramlat som fan (& jag var väldigt nära att kissa
på mig...) Så nu har hon ganska ont, men om ni frågar mig så var det
värt det! haha :P Såg bara så jävla roligt ut när hon ramlade pladask & landade
på ryggen på den hårt packade snön. Har inte skrattat så mycket på lääänge,
så tack för det Julia ;)

Skönt att vara hemma hos familjen igen, men klart jobbigt ändå.
Drygt som fan bara att det alltid är något som fattas...
Nä, ska inte klaga mer & orkar ärligt inte tänka på det mer heller just nu..

Nu ska jag krypa upp i soffan med Julia & Morgan, för snart börjar Wallander.

Uppdaterar väl imorgon igen :)
Enjoy ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Bus

Haj jossepossepäronpung! :D

2008-11-24 @ 19:50:52
URL: http://pussafuss.blogg.se/
Postat av: Lindabinda

så bra gick de med det uppdaterandet... haha

2008-11-26 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0