ny mobil :)

fick en ny mobil av papi igår när han kom hem från jobbet!
sony ericsson c905, den med 8.1 megapixel kamera,
jättefin är den! :) tack :*


nu är mitt lilla hjärtegryn Buffy hemma igen :) hehe. skönt!
operationen blev färdig vid halv 10 tiden igår, så då körde mami & jag
och hämtade henne. Pigg var hon men bakbenen hängde inte
riktigt med :) för jävla söt är hon!
så vi lyxade till det lite när vi kom hem vid halv 12 tiden och
Buffy fick sova i sängen med mig och hon somnade som en stock
efter bara några sekunder. skönt att ha henne hemma igen,
så idag har vi varit ute och lekt lite :) ♥

har dushat nu & ska väl ut till Julia om en stund,
får nog besök av H ikväll som har varit borta hela veckan.
blir nog trevligt :)

imorgon blir det skolavslutning! tro det eller ej..
ska dit & träffa klassen, ska bli riktigt roligt,
saknar er alla en massa!
& på lördag blir det middag och annat roligt hos michelle
som fyller år (GRATTIS!!) ska bli jätteroligt :)


linda är en binda, but i like u anyway baby! 
mhihi :* 

Kommentarer
Postat av: lindabinda

haha sött... men va skönt att de gick bra med buffs! ringer dej såfort jag vet hur vi gör imorn.. eller så skickar jag ett sms från min MOBIL! :D haha

2008-12-18 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0