I took your words and I believed in everything you said to me

9,5 timmes jobb igår och jäääävlar vad vi hade att göra.
Jag var helt död i hela kroppen så det blev inget jägers
för min del. Nog lika bra det, för jag har fortfarande ont
i knän och fötter..
Natalisa la in turbon på kvällen och det blev supersnabb
städning och vi var klara halv 10, skönt!

Är glad att jag hade öppning i förrigår och slutade 4 för
efter att jag precis hade gått hem hände både det ena
och det andra som jag är glad att jag missade...

Jobb idag igen, blir stängning med Mia ikväll. Och imorgon
stängning med Natalisa igen. Tisdag morgon ska jag upp
tidigt och göra Sandra sällskap på Hardys på morgonen,
måste städa på mitt område innan det är besiktning..

Ja jävlar vad jag har jobbat mycker på sista tiden, ska
snart räkna ihop timmarna för denna månaden och det
kommer bli en hel del fast att jag haft en veckas semester.
Uj uj uj. Men nu är jag sliten med. Riktigt sliten.



Veckans viktiga planer:
Tisdag;
ÖL
Lördag; ÖL

Kommentarer
Postat av: sandra

ÖL.

2009-09-13 @ 14:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0