LADYBOY VS. CHILDMAN

Jobbat 10,5 timme idag och är därför hyfsat trött nu. Skulle kunna
somna vilken sekund som helst, om jag ska vara ärlig :P

Fick PANIK när vi fick besök på jobb idag, men förutom det så har
dagen gått bra. Vi har stängt ner glassen nu så jag tog med ett helt
tråg hem. Så nu har man glass i ett år eller så ungefär. GOTT :)

Imorn är jag ledig men ska gå upp tidigt ändå, tack vare Nathalie, haha.
Nä men vi ska vara duktiga och åka till körskolan & plugga (& äta!!)
Sen ska jag bege mig in till Lund för att mysa med Linda.
Känns som det kommer bli en bra dag helt enkelt :D



HAHA, bästa på matchen igår var när hela ståplats står & sjunger
"kolla stolparna" skithögt till linjemannen när han kollade målet.
Så jävla gjutet. Jävla göteborgsfuskare.

Nu ska jag tvätta bort sminket & sen gå och lägga mig. PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0