Everything changes

Känner mig mer död än levande för tillfället. Gaah, vad jag är trött!
Jobbat 11-21 idag, 10 intensiva timmar med mycket att göra.
Gissar på att dagen imorn kommer se likadan ut. Vill dock hinna från
jobb i tid så jag kan se fotbollen :D
Söta Jeanette ska komma med en baguette till mig imorn när hon
slutar jobb. Åh dom har så sjukt goda baguetter, så blir en god lunch
imorn, woho!

Efter jobb mötte jag upp Johanna och vi satt ute i kylan och snackade
i över en timme, trevligt! Förutom kylan då.. haha, var som en isbit
när jag kom hem! Men det var det värt, har inte hunnit ses ordentligt
på alldeles för långa evigheter.

Nu ska jag krypa ner i min ääälskade säng :) åh så skönt det ska bli!

Hörs imorn lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0