I'll always have a sight for you

Lever ni? 4 dagar utan mitt underbara bloggande, usch det kan inte vara
lätt, huhu. Är busy woman som fan just nu så uppdaterandet kanske inte
är på topp närmsta veckorna eller så.

Då ska vi se, vad har hänt sen jag skrev sist då?

Fredag
Jobb från 17.00, Hardy's åt julbord på Big Bowl och det var trevligt att se
lite folk som jag inte träffat på en månad i alla fall. Blir ju lite konstigt när
man såg dem nästan varje dag innan!
Åkte med Hardy's-gänget till Höör och drog till Järnkällaren för en öl.
Sen begav vi oss vidare till Ladan, tappade bort några på vägen så till
sist var det jag, Nathalie, Mia, Jeanette och Sandra som var på ladan.
Haha, helt knäppt allt där inne, vilket jävla ställe! Kul hade vi i alla fall!

Lördag
Jobb på Biggan. Tror inte jag hann med så mycket mer?

Söndag
Jobb på Biggan igen. Med liiiiiiiiiite problem dit och hem. För att sammanfatta
kan jag ju säga att jag jobbade 4 timmar, men var hemifrån i 9. Det tog mig
alltså 2½ timme att ta mig till Malmö & 2½ timme att ta mig hem.
Slutligen; SKÅNETRAFIKEN KAN SUGA RÖV.


Sen idag har jag spenderat mesta av tiden i en bil känns det som. Åkte till
Eslöv vid 8 idag, hade dubbel körlektion med stadskörning till Lund. Körde
varken ihjäl några cyklister eller körde in på några enkelriktade gator så
jag är nöjd. Sen vid 12 var det dags att bege sig till halkan. Körde mellan
Lund och Malmö, så mest motorväg. Var ju dock lite annorlunda att köra
med 4 pers i bilen!


Halkan var SKITKUL! haha, jag älskade det :) Fick till en bakvagnssladd med,
vilket jag var ute efter, så jag är nöjd :D haha. Kul att köra & slira.
Sjukt kul att köra helt själv med! Bilarna var ju lide pigga och skitroliga att
köra med. Synd att man inte fick ta med sig en hem... :P

 

Nä, nu förstår jag om ni inte orkar läsa mer :)
Vi hörs mer imorn istället. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0