Sorry dudes

Har inte skrivit på länge nu, men har faktiskt haft bättre saker för mig :)
Jobbat som fan, och försökt träffa F så mycket som möjligt!

Var ledig igår och det var sjukt underbart. Träffade johanna en sväng på
dagen. Sen på kvällen stack jag & linda och solade, sen hem till mig för
2 koppar kaffe och en massa snack :) Vid 9 körde vi ut till julia & emma
för att titta på deras fina inköp. Hääärligt!

Börjar jobba kl 5 idag. F kommer nog och hälsar på mig :D
Sen imorn drar Hardy's Änglar till Danmark! Haha, ska bli jävligt roligt!
Personalfest på tivoli, kan inte bli annat än galet med det gänget :)

Nu ska jag ut och sola! Skitfint väder idag ju :)

Linda, tack för världens finaste sms i natt. I love you!

F ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kissunge

2009-05-28 @ 18:49:42
Postat av: Anonym

fisrumpa

2009-05-28 @ 18:50:32
Postat av: Anonym

pruttlisa

2009-05-28 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0