Deppig arbetsnarkoman

är vad jag känner mig som!

Har varit dålig på att uppdatera bloggen, men har jobbat mycket och
dessutom varit på jävligt konstigt humör, så ni har inte missat nåt!
Hade jag skrivit hade det ändå bara blitt en massa skit eftersom jag
har varit helt deppig den sista tiden av nån anledning.. (eller ja, jag
vet ju varför jag har varit ledsen och så..) Kan ha samma problem
ganska länge, men sen helt plötsligt brister det bara helt för mig och
jag bryter samman. En sådan dag var det i måndags.
Känns bättre när jag har bölat ut och tänkt igenom varför jag känner
som jag gör och mår som jag mår (kan inte göra mycket åt det) men
det känns i alla fall bättre när man vet vad det är så man kan försöka
lägga det bakom sig.

Oj, nu blev det en massa pladder om skiten ändå! Sorry dudes :P

Jobb, jobb, jobb för övrigt.. Börjar i alla fall komma in i rutinerna
nu och har egna pass eftersom jag anses vara färdigutlärd ( :O
vem fan är det som tycker det kan man ju undra?! haha)
Nä men det flyter väl på rätt bra med jobbet, lite tungt att dra sig
dit vissa dagar och det är ju hårt arbete, men fyfan vad pengarna
ska bli goa!
Längtar ihjäl mig till första stora lönen :D wii! haha.


Imorgon blir det en helvetesdag på jobbet på minst 10 timmar.
Längtar inte, är allt jag säger..


Julia & Mojje kollar på Judas Priest ikväll!
Fy fan vad jag är avundsjuk, kommer va så jävla grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0