Jag överlevde :)

Jag överlevde 22 timmars jobb på 2 dagar! WOHO. Har en jävla massa jobb
kvar i veckan, men det värsta är i alla fall över :)

Blir stängning idag med Sandy-darling :) Så det ska nog gå hyfsat smärtfritt
skulle jag tro! Tur i oturen har vi med, chefen har vatt ledig hela helgen :)
Så just nu är vi 4-5 stycken som jobbar typ varje dag och byter av varandra,
som tur är det de bästa som är kvar!
Natalie har semester från och med idag, tråkigt. Sen ska Sandra och Vera
ha i slutet av sommaren, vetifan hur Hardys ska gå runt då ?!

H sov hos mig inatt, han och Morgan står och river en trappa här nu, låter
som fan kan jag lova... Rediga grabbar det där :)
Fick precis reda på att snickaren kommer halv 8 imorgon, underbara nyheter,
där rök min chans att kunna sova. Nåväl.

Börjar jobba klockan 4 idag, och imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0