Freitag

Då var det helg igen! Tycker tiden går så sjukt snabbt, men det är ju alltid skönt
när det är helg! Har haft träningskortet i en vecka nu, och har tränat 5 gånger
redan. Känns riktigt bra :)

Steg upp 10 i 7 imorse, slängde i mig en kopp kaffe och stack till gymmet.
Var faktiskt riktigt skönt, fast att jag aldrig trodde att jag skulle komma upp
först :P Började med 30 min på bandet, sen styrketräning i 30 min och
avslutade med en liten stund på bandet igen.
Efter det har jag powernapat hela dagen! haha. Har tvättat idag också innan
jag begav mig ut till mitt andra hem i korsaröd :)

Nu väntar jag på att mitt hår ska torka helt så att jag kan platta det :)
Är duschad, sminkad och snart plattad! Behöver ju inte alltid se ut
som en slashas (som jag i stort sett alltid gör :S)


Ikväll blir det några glas vin med trevligt sällskap ♥




Turkiet -07
Hade inte tackat nä till en vecka utomlands nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

wiiii :)

detta är super najs ! <3

2009-01-09 @ 22:11:51
URL: http://neehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0