We never cry for love, we're superheroes

Oh my, säger jag bara. Gårdagen var en extremt konstig dag.
Orkar inte dra allt, men kort och gott hade jag världens migrän
som gjorde att jag inte ens kunde resa mig ur sängen förrän
vid 6 på kvällen. Riktigt hemskt var det, men sen helt plötsligt
var det puts väck, weird!
Så jag gjorde vid mig snabbt för att sticka till hässleholm som
jag hade bestämt för lääänge sen. (förlåt Johanna att jag inte
hann komma till dig...)
Så jag, Julia, Morgan och H stack till Jessica på förfest och
gick ner mot stan vid 10. Kvällen var väl sådär egentligen, och
vi började leta taxi vid 2tiden (tror jag..?)

Slutade med att vi åkte svarttaxi till Höör för 500 spänn, killen
som körde var tydligen släkt med Agon Mehmeti så jag och
Julia satt och sjöng där bak hela vägen från hässleholm, haha
Tunn som en rögad ål,
ändå så gör han mål.
Agon Mehmeti, Agon Mehmeti.

Oh well :)
H sov i alla fall hos mig, och det var lika mysigt som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0