Söndag

Vaknade igår med huvudvärk, typiskt när man väl är ledig..
Men jag bestämde mig för att trotsa det och ändå ge mig ut i solen :)
Det bar av mot Julia i bara linne, leggings & solbrillor! Så jävla härligt.
Stack en sväng till Moa och kollade nya huset, superfint! Efter det begav
vi oss till Hässleholm för att hämta ungarna, och sen spenderades resten
av dagen ute i solen :) Så jäävla härligt. Snacka om att jag vill ha sommar
NU, och snacka om att det är skönt när man väl har en ledig dag..

Blev jätteledsen när jag vaknade i morse och såg att solen inte sken!
Men jag är ganska glad ändå eftersom jag är ledig idag också!
Riktigt välbehövt, de sista 4 dagarna på jobb har varit ett rent helvete
med sjukt mycket att göra. Hela kroppen är söndersleden och jag är
sönderstressad.
Det blir ju knappast bättre nästa vecka heller då det är påsklov och jag
ska jobba 5 dagar. Långa pass dessutom.
Nej nu ska jag fan sluta klaga och njuta av att vara ledig :)

Har i alla fall bra saker att se fram emot efter påsklovet;
På måndagen blir det fotboll! MFFs hemmapremiär på nya stadion!
På tisdagen blir det Ullared med Mami & systrarna!
JAG LÄNGTAR :D


Nu får jag nog ta och göra vid mig lite, för idag ska jag träffa Linda :)

Kommentarer
Postat av: johanna

åhhh nice! vem ska du på MFF med? skrik för mig med! och jadå det är bra med mig, själv babe? :)

2009-04-05 @ 17:47:36
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0