Still all the leaves will keep on falling

Träffade som sagt Johanna och det var trevligt värre! Båda är ju
sjukt sugna på att åka till London så vi får se om det kanske blir
nåt med det! (håll alla tummar & tår)

Verkar också som om det blir utgång på lördag :) Vill inviga min
nya fest-outfit :P hehe. Längesen jag festade ordentligt med.

Jobbar bara till 2 imorgon med, skönt. Har sjukt ont i mina knän
fast att jag bara vatt på jobb 6 timmar idag.. Inte bra. Hoppas att
dom håller. För övrigt har jag fått världens största höger underarm.
Haha, den är helt upp-pumpad och extremt musklad. Hardys made
this arm! Nästan dubbelt så stor som det vänstra, herregud.
Jaja, får väl vara glad att man är vältränad nån stans i alla fall! ;)

Nu; sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0