Shut your mouth boy

Åh herregud, jag fattar verkligen ingenting. Innan har jag inte brytt
mig om vad fan du håller på med men nu blir jag arg. Va fan gör du?

Vi var tillsammans i 3 år och inget hände. Jag offrade mitt liv för dig
och fick aldrig något tillbaka. Nu har du vatt tillsammans med henne
i kanske 4 månader och ni bor tillsammans, väntar barn och har precis
bestämt bröllopsdatum. Ursäkta mig, men VA?!
När fan hände allt detta? Du är det mest omogna människan jag mött
och ändå är du sex år äldre än mig. Du kan inte ens ta hand om dig
själv så jag förstår verkligen inte hur du ska kunna ta hand om ett
barn.

Hittills har jag skitit i allt för jag har bara varit glad att det inte var jag.
Du har du försökt kontakta mig under hela ditt förhållande med henne.
Och sen nu idag lägger du upp inbjudan till bröllopet på facebook och
så blockar du mig. Blockar mig. Försöker du dölja allt för mig eller vad?
Gå du och gift dig med henne, jag kommer bara tycka synd om henne
ändå. Men varför ska du blocka mig? Så att jag inte ska få reda på det?

Jag har försökt att få dig att försvinna ur mitt liv hur länge som helst
men du har inte låtit mig vara. Det är därför jag blir arg. Du har aldrig
respekterat mig.

 

 

 

Okej, känns som om detta inlägget kan ignoreras, jag var bara tvungen
att skriva av mig..
Ibland blir jag bara så jävla ledsen för jag undrar när det är min tur.
När fan är det min tur att vara lycklig? När fan ska allt falla på plats för
mig? Jag går och väntar, men för varje dag rasar allt ännu lite mer.
Snälla, kan det inte få vara min tur att få bukt med mitt liv nu?
(och nä det har inget med det jag skrev ovan att göra, för jag är absolut
inte ledsen över det jag skrev, bara irriterad. Detta här handlar om hur
jag känner mig för övrigt just nu..)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis som du säger så är det HENNE man tycker synd om. Jag ser inte honom som en fadersfigur och verkligen inte som en person som är redo för dessa saker än (dock kan man ju undra om han någonsin kommer bli det). Men blocka dig??? Vafan är det för fjanteri, löjligt.



Jag undrar också när min tid ska komma, eller när den ska komma igen... Men hang in there och kämpa vidare, DU är en stark snygg kvinna i dina bästa år!!! ;)

2009-10-13 @ 21:33:43
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0