Big changes

Wow, har inte gått in på min blogg på evigheter eftersom att jag inte
har orkat uppdatera. Men nu tänkte jag logga in och såg direkt att
statistiken håller i sig! Jag som inte har uppdaterat på skitlänge, ändå
har det vatt en massa folk som gått in varje dag för att kolla :)
Nu blev jag glad!


Just det, anledningen att jag inte har bloggat är för att jag helt enkelt
inte vetat vad jag skulle skriva. Visste inte hur jag skulle uttrycka mig.
Det är nämligen så, att i torsdags sa jag upp mig på Hardys med
omedelbar verkan. Jag fick nog. Jag fick panik och kände att jag var
tvungen att komma därifrån.
Hur som haver var det alltså JAG som sa upp mig. Jag fick INTE sparken,
och verkligen inte av någon som inte ens är chef där.
Så, nu vet ni sanningen.
och fy fan vad skönt det är att slippa ångesten som jag hade varje dag.


Har haft en jävla huvudvärk igår & idag, and it sucks. Sjukt trött på det.
Så det har inte blivit mycket gjort.
Har kollar på "I taket lyser stjärnorna" med Mami, och guuud vad vi
grät båda två. Det är obehagligt hur nära det kommer en, hur mycket
det rör en när man själv varit där.
Jag är så oerhört tacksam att jag har kvar hela min familj ♥
Utan er vet jag inte vad jag skulle gjort, ni gör varje sekund värd att leva.


Kommentarer
Postat av: Liisa

Hej!



Det var jag som slutade på Hardys och du som tog min "plats". Hoppas du känner igen mig. :) Ville bara skriva och säga att det var VÄLDIGT bra gjort av dig att du sade upp dig från det stället! Inget bra betald plus att man inte blir så bra behandlad...

Så starkt av dig!!

Hoppas du mår bättre nu?



Mvh

Liisa

2009-10-27 @ 22:44:25
URL: http://www.liisagolmark.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0