Wiiiiiii!

Tusen, tusen tack till Emma som fixade min blogg!
Kan inte beskriva hur fin jag tycker att den är :)
Jag är dig evigt tacksam :P haha.

Mycket roligare att skriva i bloggen nu med, när den är lite mer personlig.

Lugn och skön dag idag. Välbehövt med tanke på min och Julias träningsvärk..
haha. Körde ju box igårkväll och fy fan vad vi tog i! Peppade varandra som fan
och tog ut oss helt.
"Det är jag som är T! Slå mig för fan" haha.
Skönt att få ut lite aggretioner. Verkar som om jag hade en del mer än jag
visste om själv? haha. Kul och skönt var det i alla fall (dock mindre skönt idag...)

Höll på att dö lite av skratt på City Gross när mami hade världens mest
gjutna kommentar! Hon, jag och Julia vek oss av skratt och kunde inte sluta
på ett tag :) Vi har världens bästa relation till varandra, love you.

Hem till min kära säng ikväll :) Blir även middag där hemma för att fira
lille Morgan som fyller år idag! Grattis! :)
Stannar hemma och får se om det kanske blir morgon-spinning imorgon.
Julia är jävligt sugen, och det hade vatt kul (man får ju bulle efter :D haha)
men det är så jääävla tidigt. Ska va på gymmet typ 10 över 7 på morgonen
i så fall. Men vafan, det är väl bara att dra sig upp ur sängen antar jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0