Blondie ;)

Nu har jag tröttnat på allt tjat om att jag ska börja blogga igen,
så det är väl bara att ge sig och ge vika för grupptrycket :P

Idag har jag varit hos Nathalie, Jennifer kom och slingade mitt hår :)
FY FAN SÄGER JAG BARA! haha. Pain är ju bara förnamnet!
Ca 3 timmar tog det och jag har bestämt mig för att aldrig slinga med
hätta igen. Jag är ju så jävla ömhårad! Men resultatet blev skitbra
och nu är jag jätteblond :) Tusen tack tjejer!
Sen stack vi till Hardy's och åt, tasty :)

Usch nu har jag litta ångest för att jag ska upp tidigt imorn och jobba,
men det ska nog gå bra :) hatar att gå upp tidigt bara..

Men på kvällen ska det bli hur trevligt som helst! Jag, Nathalie & Jennifer
ska köra till Lund & äta och sen kolla på SATC2 på bio :D


Pusssss.!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det blev jätte fint och tack för en trevlig dag. :)

2010-05-26 @ 22:27:21
Postat av: Johanna

YAY!!! Told you att det svider med hätta ;) hahah. såg bilderna hos nathalie, skitsnyggt ju! Miss you babe och eh.. show me your genitals! ;) <3

2010-05-29 @ 00:03:40
URL: http://noerdin.devote.se
Postat av: t a k a i ♥

svar:

en bdb-mobbare? jag har aldrig mobbat någon över huvud taget. det finns personer som gjort värre saker än ha drivit med begreppet kawaii och använt det ironiskt.

2010-06-10 @ 20:43:35
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0