Rubrik

Hå hå ja ja. Är så svårt att veta vad man ska skriva när man inte har
skrivit på ett tag, är ju så mycket som har hänt sen sist.

Jag har iaf jobbat sista dagen på Big Bowl, haft sjukt kul under julborden
och lärt mig jättemycket :)
Jag har tatt mitt KÖRKORT :D woho, den 7e januari blev det mitt!

Mer spännande än så är mitt liv inte.... haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli underbart :)
Sen ska jag & Papi ner på Hardy's en sväng, och sedan ska jag hem
till Johanna och mysa med henne och amerikanskorna :)

love love

Kommentarer
Postat av: lindito

kom igen nu, keep up the good spirit!!!!

2010-01-18 @ 23:26:26
Postat av: sandra

går inget vidare det här?:)

2010-01-31 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0