It's the wrong time to be thinking of you

Jag överlevde första frukosten på The Lodge helt själv :) WOHO!
Var skitäckligt att köra dit på morgonen, det hade ju snöat hela
natten och höll fortfarande på när jag körde innan kl 5 på morgonen.
Inte plogat nån stans och sista biten är ju bara en liten grusväg bland
åkrar. Men det låg till och med stora snödrivor på motorvägen så jag
fick sladd hela tiden... Tur att man är en skicklig förare ;)

Igår var det alla hjärtans dag (jävligt överskattat som singel, haha)
Men söta Julia & Morgan kom hit för att fira med mig :) Blev räkor
och vitlöksbröd, romantiskt va? ;) Tänkte även dricka ett glas vin
till men sket i det eftersom jag hade en jävla huvudvärk hela dagen.
Drygt som fan. Nåväl :)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen kommer Johanna hit :)
Blir väl en massa snack & mys kan jag tänka mig! Har även planerat
att köra upp till byn & sola :D

På torsdag kommer Päronen hem från Thailand & jag vill helst inte se
genomskinlig ut bredvid dem... haha :) Ska bli jättekul att se dem igen!






Bild på mig & Buffy från förra vintern :) Tagen av Johanna


Kommentarer
Postat av: Liisa

Hej!



Vilken fin bild! Från vilken kennel kommer hon?

Vad roligt att du hittat ett nytt jobb! Slippa hemska Hardy´s!! ;)

Hoppas allt är bra med dig o GRATTIS till körkortet!!!



Kramar Liisa o gänget!

2010-02-15 @ 19:46:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0