I might tear you apart

Igår hade jag världens otursdag :S Körde & hämtade Emma kl 5 på
morgonen och begav oss till The Lodge. När vi var typ 200 meter från
parkeringen körde vi fast! Helt omöjligt att komma loss, hjulen bara
spann. Efter mycket om och men fick vi gå och hämta den 4hjulsdrivna
jeepen vi har uppe på jobb och Jacob kom och hjälpte oss att dra loss
bilen. Så det var lärorikt.... Fy fan, hade nog börjat gråta om jag hade
vatt själv. Tur i oturen att Emma var med :)
Sen fortsatte jag att vara klumpig på jobb. Bland annat så tappade jag
en glasburk med marmelad i på golvet så den gick i tusen bitar...

Var hyfsat skönt att sova nån timme när jag kom hem :P

Julia & Morgan kom hit igår så åt vi köttbullar hela familjen :) trevligt & gott!
Sen körde jag ut till Nathalie & Johan och spenderade kvällen där!

Nu ska jag gå & duscha (så fort jag pallar.... hehe) Sen ska jag till Johanna
tror jag :) Spenderar nog dagen där, sen ikväll ska jag till A när han har
slutat jobba. Kaffe & snack står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0