I keep falling in love with the wrong person for all the right reasons

Jaha nu kommer jag ju inte alls ihåg vad jag skrev sist, men det kan
ju kvitta :P Vet bara att jag har varit för upptagen för att uppdatera
bloggen. & det kan ju ses som en bra tecken på det sociala livet :P

Är inne i ett lyckorus just nu :) And it feels good! Undrar hur länge
det håller i sig bara? :S

Var & drack kaffe hos en trevlig person igårkväll. Satt & snackade
i flera timmar :)
Idag har jag vatt i Malmö med käraste Natalia & gud vad vi har yrat
runt :P haha. Fått oss många goa skratt idag, men jag borde nog hålla
mig från stadskörning, haha!

Nu kommer Johanna & Sofie förbi en sväng. Måste snackasnackasnacka :)

Imorgonen kommer päronen hem från Thailand!

 

fan jag är helt stirrig. hörs! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0