Hallilåja

Har varit och jobbat idag. Imorgon ska jag göra frukosten helt själv!
Är galet nervös och hoppas att allt går bra. Inte så lätt när man bara
gjort det en gång innan.. Men det ska nog gå bra :D

Nu kommer Julia snart & hämtar mig. Sen ska vi plocka upp Johanna
& upp till Jernkällaren och beställa mat. Sen ska vi en snabbis inom
Emma för att hämta nyckeln till The Lodge som jag behöver imorgon
och titta på hennes danske påg :)

Sen blir det en myskväll hos mig med Johanna & Julia :D ♥

 

Hinner inte skriva mer nu, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer klara dig finfint gumman! :) Tack för ikväll <3

2010-02-12 @ 23:01:10
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0