Busy woman

Yes, idag blir det full rulle. Har haft en massa saker att göra, men skjutit
på det så nu får jag ta tag i det och göra allt på en gång istället.

Håller på att tvätta, låter som torktumlaren är klar så nu ska sängen bäddas
rent. Sen ska jag städa och ha mig. Blir duschen efter det och sen upp till
byn. Ska köra till apoteket och sen handla maaaat.
Plus 75 andra saker ungefär.. hehe

Men sen vid halv 6 tiden bär det av mot Sturup för att hämta päronen :)
Sen består väl resten av kvällen av snack!

Ringde bossen idag, ska jobba på lördag med Emma :) kommer nog bli roligt!
Hon ska få lära mig aaaallt hon kan ;)

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är duktig du babe! Får du tid över kan du ju städa mitt rum med ;) Haha nejdå. Hälsa päronen sen :) PUSS <3

2010-02-18 @ 15:23:45
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0