When you least expect me

and you turn your back,
I'll attack.


Var underbart att vara ledig igår. Gick runder i Lund med Linda och Jonas
och hade det allmänt mysigt :) Åkte med Linda till Höör igen vid 5-tiden.
Julia och Morgan kom hit i några timmar och sen följde jag med dem hem.

Julia & jag gick upp vid 11 och åt tacos till frukost :D Körde till Höör vid
typ 1 och åt glass och drack kaffe. Syster är fortfarande kvar här nu.

Nu ska jag snart äta lite och sen sminka mig så jag är redo för jobb.
Börjar 17 idag så det blir inte så många timmar, dessutom stänger jag
med Natalisa :D
Hatar dock att jobba lönehelgen...


snart lön
snart nytt schema
snart personalmöte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0