Städ-dag

Igår försökte jag rycka upp mig, försökte ta tag i mig själv.
En motgång, sen föll jag som fan. Men mami och julia var där och
hjälpte mig. Sen låg jag och julia i min säng och fnittrade hela dagen
och jag mådde bättre än på länge. Min familj är så himla fin ♥

Stängde med Mia igår och det var trevligt som vanligt, ska sticka till
jobb snart igen. Börjar 11 och jobbar till 23-24 nån gång. Jobbigt.
Mia är där nu på morgonen igen och sen blir det stängning med
Natalisa ikväll. Perfekt väder idag iaf ;)

Öppning på fredag och då har Sandra matlagning, yaay! :) alltid
trevligt när man har sällskap på morgonen. Dessutom blir det frulle
och jag och Sandra längtar redan :) hehe.

Lär bli en riktig städ-dag på jobb idag tror jag. Putsa alla små vrån, hehe.

Nu måste jag sminka mig och sen sticka :*

Kommentarer
Postat av: sandra

hej josie!



http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokFritext/VisaPlatsannonsFritext.aspx?ids=10077919&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokFritext%2fSokFritext.aspx%3fq%3ds(t(gran%2bcanaria))sp(67)sr(1)c(1BBC1007)



det är länken till jobbet jag snackade om :)



och detta:

sanwal.blogg.se



är länken till min nya blogg!



2009-09-03 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0