Hej Goddag

tack goddag hur är läget?

Jobbade 11,5 timme igår. Jag och Natalisa var snabba och färdiga
redan halv 11 på kvällen. Gött :)
Gick upp 7 imorse och stack till jobb när jag hade gjort vid mig.
Sandy-darling hjälpe mig en massa med öppningen, tusen tack!
Blev även stor frukost med fullt bord!


Skönt att sluta redan 4 idag, har bara varvat ner sen jag kom hem :P
Är festsugen som fan, men börjar jobb 11 imorn och det är INTE
kul att jobba bakfull i den värmen och stressen kan jag lova, så det
får nog bli en lugn kväll för min del.


Jobbar till 19 imorn och vi lär ha myyyycket att göra. Fritidsfestivalen
pågår för fullt, djurparken har nåt skit och americars har nåt skit.
Orkar inte stå ut med fulla raggare hela dagen imorgon. Hoppas vi
kan hålla personalen ur slagsmål från raggarna detta året ;)



Hörs kanske lite senare, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0