Fulla raggare & Hasse Andersson

Ja, ungefär så såg min dag ut igår :P hehe.

Jobbade 11-23 igår, och jäävlar vad vi hade att göra, helt fullt med
folk hela dagen. Hälften av dem var ju hyfsat packade dessutom..
Men det var bara att ta det med en nypa salt och skratta åt dem ist.
Blev en del extra dricks av alla glada grabbar igår och många roliga
kommmentarer :P En kille skulle envisas med att kalla mig Hardy
hela tiden och trodde stenhårt på att stället hade fått sitt namn på
grund av mig. En annan som kallade mig sötnos stod och tjatade om
att han ville beställa av "hon med löken" eftersom jag höll på att lägga
upp lök just då, haha.
Pratade även med självaste Hasse Andersson med, ni vet han som
sjunger "får man ta hunden med sig in i himlen?" Vilka kändisar vi
stöter på alltså :P haha.
På kvällen blev vi hyfsat trötta efter en hel del stress i många timmar,
slängde i mig 2 koppar kaffe, sen bestämde jag, Kerstin och Karl oss
för att om alla raggare kunde stå där och dricka öl så kunde vi fan
det med ;) haha. Så vi klockan 9 öppnade vi flaskan och herregud,
jag har aldrig druckit en så god öl i hela mitt liv. Kerstin svepte sin
på en minut och höll med :)


Så det blev 12 timmar på jobb igår, och idag har jag bara vilodag :)
Mina knän är helt kassa efter så många timmar och nästa vecka ska
jag jobba 6 dagar, så det är väl bara att passa på att ta det lugnt
känns det som.

 

Mr Onion, du vet att jag finns här för dig ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

thank you mr onion! uppskattar det verkligen. visste inte att man kunde må såhär dåligt. hade verkligen ingen aning när du var ledsen. fy fan för svin.

2009-09-06 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0