Ensamheten är värst

Blev ingen mjukstart efter semestern inte, kom tillbaka till jobb i måndags
och jobbade 13 timmar. Fick så sjukt ont i kroppen, icke bra alls.
Sandy-darling kom i alla fall också tillbaka från sin semester, härligt det :)

Var ledig igår. Gjorde inte så värst mycket. Jag orkar bara inte. Har noll
energi till att göra nåt när jag väl är ledig. Är så jävla svårt att rycka upp
sig och ta tag i saker när man väl har fallit så här långt ner. Men om jag
inte tar tag i saker så kommer det aldrig bli bättre heller. Blir bara en ond
cirkel av allt. Hatar att må så här.
Kanske bara får tillåta mig själv att vara ledsen och nere ett tag för att
kunna må bättre sen?
Jag hoppas bara att det vänder snart. Jävligt snart.

Julia kom i alla fall hit igår och det var trevligt :) Vi kollade på filmer från
när vi var små, så kul :) Haha, är en bit när jag & julia står och dansar
till Metallica för fullt, jag är 3 och julia är 4 :D Uppväxt med hårdrock ja.
Sen följde jag med Julia hem till henne.
Jag måste lära mig att vara själv utan att alla tusen tankar går runt i
huvudet och jag blir galen.


Ja, sorry att det blev en massa deppsnack, men jag orkar faktiskt inte
hålla skenet uppe alltid. Behöver skriva av mig ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0