Each time you leave me

I start losing control
You're walking away with my heart and my soul
I can feel you even when I'm alone

Ibland gör det mer ont helt enkelt.

Jag och Natalisa var färdiga 20 över 9 idag, lovely. Kom dock
inte ut genom dörren förrän vid halv. Blev bara 4,5 timme idag
och det var förvånandsvärt lugnt för att vara en lördagskväll.
Hade skitmycket att göra fram till 7 typ sen lugnade det ner sig,
skönt som bara den. Kalle kom och hälsade på med :) trevligt!

Haha, ett gäng killar med pudelrockfrilla, pilotbrillor och utsvängda
byxor gav oss också ett besök idag. Jag tog deras beställningar
i luckan och Vera började sjunga på "The final countdown" HAHA
Jag höll på dö av skratt för dom såg verkligen ut som killarna i
Europe. Så höll hon på heeela beställningen igenom med massa
kommentarer och sånger och jag fick försöka hålla masken.


Imorgon ska jag jobba stängning med Vera.

 

Ibland har vi verkligen så jävla roligt på jobb. Jag jobbar verkligen
med världens bästa människor. Ni är så jävla bra. På ett Hardy's
utan Sandra, Nathalie och Vera hade jag inte stått ut en dag ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

så sant!

2009-09-27 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0