Duschen nästa

Jobbade stängning med Vera igår, slutade med att vi stod kvar
utanför och snackade till typ kvart över 11 :P
Ikväll blir det jag och Vera igen. Ska även snacka med Natalisa
som ska gå hem när jag kommer, sandra & jag tycker nämligen
att hon ska ha förfest på lördag :) får se om hon håller med :D

Dagen idag har spenderats med syster & mami, har ätit baguettte,
mums :) Nu måste jag springa in i duschen innan jag ska göra
vid mig för jobb.

Ikväll kommer nog Sandra och hälsar på med nya bilen, wii :) haha.




Du är ju för fan helt jävla dum i huvudet. Jag är så jävla arg att
jag kokar. Du har gjort många dumma saker förut men jag har
aldrig blivit arg på dig. Men nu är jag. Va fan tror du? Helt ärligt,
vad fan tror du kommer hända? Så patetisk visste jag faktiskt
inte att du var. Pinsam är vad du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0