Varför ska livet suga så jävla hårt ibland?

Mm, det undrar jag verkligen nu. Känns som om jag står i val
och kval och har ingen aning om vad jag ska ta mig till eller ta
vägen över huvud taget. It sucks.

Idag har jag varit på Köris med Natalisa, fy fan vad vi är duktiga!
Blev typ överfallna av ett gäng killar när vi skulle äta lunch, alla
sprang fram till oss och ville prata med oss, haha. Såg skitkul ut.

Sen har jag jobbat 16-22 med Vera och hann träffa Sandra lite
snabbt innan hon slutade :)
Imorn ska jag jobba 11-20. Frågan är om jag kommer kunna gå
kl 20 bara, jag gissar på nej. Tyvärr. Men hålla tummarna kan
man ju :)


Kommer snart lite bilder på bloggen, loooovar :) Men just nu orkar
jag inte för jag ska sussa sött snart för jag måste upp tidigt imorn.

Jobb hela helgen och hjärnan går på högvarv.
Känns som om jag bara går och väntar på hur det kommer bli och
det får mig att må dåligt. Så jävla dåligt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

De kände säkert igen dig från tv, det är därför!! haha nae men klart du ska satsa på en sån karriär! Du kan starta eget matlagningsprogram sen och använda dig av alla dina Hardys-kunskaper ;)



Just det, va bra och åhh va kul det ska bli! Ja det hoppas jag också, har rätt mycket fram till måndag sen borde vi kunna hitta någon tid (för mig iaf)... Läste ju även att du jobbar kväll, tittar nog in efter träningen :) PUSS

2009-10-09 @ 11:41:07
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0