Nothing is true

Kunde inte somna igårkväll, låg bara och tänkte en massa..
Så var sjukt trött när klockan ringde 7 imorse. Ramlade in på
Hardy's nån minut över 8 där Vera stod och väntade på mig.
Jävla Cater kom ju inte förrän 10 heller, så efter det fick jag
banka schnitzel. Känner sig som en slaktare när man står där
med en 4-5 kilo tung köttbit som man ska fixa till.
Vera sa "om din pojkvän hade vetat att du kunde hantera en
sån kniv hade han sprungit för sitt liv." haha.
Nu har jag i och för sig ingen pojkvän men tänker på en del
personer som kunde fått smaka på mina slaktarkunskaper
ändå, mhaha!
Natalisa-fisa kom och drack kaffe och det var hur trevligt som
helst. Hon ska bli min städtant som ska städa hos mig en gång
i veckan för 5 kronor. Väldigt nöjd med den dealen :)

Imorgon ska hela Hardy's Crew samlas klockan 4 för att sen
bege oss till Malmö. Vi ska på ladies night på Jägersro.
Mässa med smink, smycken och sånt och sen trav såklart.
Nåväl, gratis mat och sprit tackar jag inte nej till.

Om sisådär en halvtimme kommer Linda och hämtar mig och
resten av kvällen lär väl spenderas i hennes trevliga sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0