I'd do it again if I could

Hå hå vad jag är trött. Skulle ha jobbat 11-20 idag, men fick stanna
till 21.30 och ta stängningen med. RÖV. Men det var ju med Nathalie
så det var inte så farligt :D

Mr Handsome var där idag igen ;) Dock var det nog ett tag sen han
klippte och rakade sig.. Why man? Varför göra så, när man har ett
så vackert ansikte? haha.
Och världens sötaste unge var där med, ville kidnappa henne :)

Imorgon ska jag bowla och äta med mina föräldrar, systrar och deras
män :) Ska blir mycket trevligt, inte så ofta vi ses alla tillsammans ju.
Sen på kvällen blir det nog att sticka till jägers! WOHO, haha.

Är ledig i helgen och det ska bli så sjukt jävla äckligt skönt.

Nu ska jag krypa ner i sängen, sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0