Godnatt

Stack hemifrån vid 9 imorse och kom hem vid halv 11 ikväll.
Trött? Jadå.

Har i alla fall haft en hur bra dag som helst idag. Jag & Nathalie
pluggade som fan och klarade repetitionen vilket innebär att vi
faktiskt får boka uppskrivning när vi känner oss redo :) Så jag
bokade in en körlektion med, i och med att jag inte kört på
körskolan på ett halvår typ.

Stack in till Lund sen och hem till Linda & Jonas. Har ätit en massa
och kollat på film. Mys ♥ Och Jonas har även fixat massa filmer
till mig så jag är glad som bara den!
Lika underbart som alltid att träffa fina Linda!


Imorgon jobbar jag stängning.

& ja, jag ska kontakta blogg.se när jag orkar & hinner för att se
om dom kan fixa så att jag kan ladda upp bilder på bloggen. Det
har ju funkar innan så...


godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0