G & T

Sjuuukt jävla mycket folk på Hardys idag, var som värsta
sommardagen. Och hela tiden undrar jag, var fan kommer
allt folk ifrån? Och varför? haha :P
Har gått hyfsat smärtfritt i alla fall. Lunchen jobbade jag med
Mia och Karl och kvällen med Karl och Jennifer.
Så själva jobbandet har gått bra. Mest kroppen och huvudet
som inte orkar mer. Men behövde få ihop lite fler timmar.

Kom hem vid 9 och blandade en Gin & Tonic och satt och
snackade med päronen ett tag, fint ska det va! Får ju fira att
det är lördag och arbetsdagen är avklarad ;)

Imorgon ska jag stänga med kära Kerstin, haha :) Trevligt!
Hon är så jävla härlig. Man har alltid nåt att prata om och så
går hon alltid och sjunger :)


Nä, nu tackar jag för idag :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0