Change of plans

Jobb igår gick super. Jag är nya Speedy och där var lite folk på
kvällen så vi kunde  förbereda en massa. Jag och Kerstin var färdiga
halv 10 och det var skönt som bara den. Bengt kom dit och flippade
lite haha, dansade runt med olika städredskap bland annat :P

Vaknade halv 2 inatt av ett fylle-sms, söte! Men när Hardy's ringde
imorse sov jag som en stock, weird? Ringde tillbaka så fort jag hade
vaknat till liv. Mias man är sjuk så jag får hoppa in som stängare idag.
Börjar kl 4 och stänger med Sandra. Helt okej i och med att jag inte
har så många timmar denna veckan.

Imorgon ska jag på massage kl 11 :D Love it! Ska inom Hardys och
skriva av nya schemat, sätta in min lön på banken (fan på tiden!)
Sen ska jag till Nova med Mami & Julia :)

 

Natalisa, det lilla rövhålet har fått en bil. Jag vill med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0